lauantai 16. helmikuuta 2013

Koulutreeniä

Nyt ollaan kouluiltu Taavin kanssa oikeen urakalla ja on riippunu ihan päivästä onko menny hyvin vain huonosti.

Keskiviikona aattelin että meen loivaakiemurauraa ja sitten kulmia ratsastan hyvin, mutta alussa ei oikein sujunut. Menin kuitenkin hetken sitä ja sitten menin pääty-ympyrällä, että saisin sen paremmin kuulolle ja sen jälkeen menikin ihan tarpeeksi hyvin ja lopetin siihen.

Torstaina alussa taivuttelin ja sen jälkeen menin pituushalkaisijalla ja siihen tein voltteja yms.  Laukassa menin aina kokorataleikkaa ja siinä yritin niin että ei vaihtais laukkaa. Menikin ihan hyvin kumpaankin suuntaan ja lopussa sitten tein vähän askeleen pidennyksiä ja menin pidemmällä ohjalla loppuraveja.

Eilen tuli sitten yksi tyttö läpiratsastamaan Takua ja samalla sitten tytön äiti ratsasti Taavin kun halusin että sillä nyt joku muukin ratsastaa kun minä. Riina on aikaisemminkin menny Taavilla ja on nähnyt meidät monesti kisoissa. Ratsastus meni hyvin ja Taavi sai kehuja ja minä siitä että olen hyvin Taavia ratsastanut :)

Tänään taas kouluilin ja alussa vain taivuttelin ravissa ja otin pikkasen myös laukkaa. sen jälkeen menin loivaakiemurauraa ja meni osittain ihan hyvin. Lopussa sitten taas menin pidemmällä ohjalla ja annoin Taavin venyttää hieman askelta. Ratsastuksen jälkeen pesin Taavia kun tuli hiki ja putsasin myös koulusatulan.

uus huopa ja koulusatula


Taavi on jo kohta kahen viikon ajan syönyt ruokansa hyvin. Saa siis nyt kauraa, builder mixiä, kivennäistä ja iltasin rautaa. Builder mix ei oon varmaan paras vaihtoehto Taaville, mutta sitä nyt sattu olemaan niin syö nyt väliaikaisesti sitä.

Lehmille tuli kasa porkkanoita joka ei oon kelvannu ihmisille niin vietiin hepat yks päivä siihen kasalle niin tässä on tulos:

mä jään tänne!!




Toivottavasti muistin kertoa kaikki ja ja tää tulee vähän myöhään, mutta laitampa kuitenkin eli kun hypeltiin sillo niin miten ne esteet oli :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti