perjantai 28. maaliskuuta 2014

Täällä taas!

Taaskaan en ole saanut itteäni raahattua titetokoneen ääreen!

Mutta aloitampa vaikka viime torstain tunnista, jonka menin siis Evellä. Tehtiin käynnissä pohkeenväistöjä ja ne meni ihan hyvin ja Eve oli nyt käynnissä paljon parempi kuin viimeeksi. Ravi ei oikein sujunut kun toinen sivu oli niin hirvee, että sitä piti kytätä jatkuvasti. Ja kenttä oli taas vähän kova niin ei oikein saatu rytmistä kiinni. Mutta käyntipätkistä oon tosi tyytyväinen :)

Sitten Taaviin! Taavia oon tosiaan ratsastanut nyt reilu viikon verran. Oon menny puolentunnin ravi treenejä ja vasta tänään menin ekaa kertaa laukkaa. Taavi on ollut aika kova suusta vaikka kuinka oon yrittäny ratsastaa enemmän istunnalla ja koittanut eri konsteja. Parina viime päivänä oon kuitenkin  saanu alkuvaikeuksien jälkeen Taavin ihan kivaksi ja Taavi on liikkunut tosi kivasti. Laukkakin oli tänään tosi kivan tuntuista eikä yhtään etupainoista :) Muutenkin Taavilla on ollut sopivasti virtaa ja jaksanut kantaa itseään hyvin ja liikkeettä löytyisi jos haluaisi.

Taavi testaamassa kylmäysjärjestelmää :)


Ei se niin pullukka oo ku mä kuvittelin :D
Sunnuntaina on tallin avajaiset ja huomiseks kyselin Jenniä kuvaamaan ratsastusta, jotta saataisiin tännekin uutta matskua :) Ja kuvat on siks niin pieniä ku muuten menis ihan mössöks!

Nii ja ensimmäiset kisat on luultavasti koulukisat Pieksänmäellä 21.4 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti