sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Huono onni

Eilen käytiin Lotan kanssa Taavilla ja Evellä maastossa jossa sattu ja tapahtu! Mulla ei ollu satulaa ja Lotalla oli kyllä satula mutta vaan riimunnarut riimuissa kiinni. Alku meni ihan hyvin, mutta mentiin loppuun semmonen pellolle aurattu lenkki ja siinä oli kohta jossa oli heinää ja Eve säikähti ja kääntyi ympäri ja Lotta tuli alas, Taavi oli vielä siinä vaiheessa rauhallinen. Sen jälkeen Eve lähti tallille päin laukkaamaan ja Taavi kääntyi perään ja lähti täyttä laukkaa ja mä tulin alas ja matkalla Taavi survas mun jalan päältä :( Saatiin sitten hepat kiinni ja mentiin lenkki loppuun ja Lotta laittoi hevoset pois koska mulla oli jalka turvoksissa ja tietenkin kipeä. Eli nyt mulla on kiva patti jalassa ja käveleminen tuottaa vähän tuskaa, mutta tätä tää hevostelu on sattuu ja tapahtuu! Mutta se tarkoittaa myös että en ainakaan tänään pysty ratsastamaan ja pitää kattoo mitä huomenna teen :(

Mitäköhän tästä vuodesta tulee kun oon tippunu jo kaks kertaa tän vuoden puolella ja kolme kertaa kuukauden sisällä! :) Mulla on vaan niin huono tuuri tai sitten kannattais mennä enemmän satulalla :)

Nyt hiukan kuvia mitä kävin äskettäin ottamassa kun on niin kaunis keli :)


En se minä ollu!



  Vanhoja kuvia





Haluaisitteko että teen jonkinlaisen kysymyspostausen!!

1 kommentti: