maanantai 21. lokakuuta 2013

Ostoksia

 Osa ostoksista on siis stadikalta ja osa ihan agrista :)

 Löydettiin aika halvalla tallitoppa ja Taavilla ei ollu omaa vaan lainas viime talven Wallen. Tää on joku merkitön ja eipä Taaville oikeen järkee ostaa mitään kallista merkillistä kun ei oo kuitenkaan jatkuvassa käytössä :)

 Taaville suojat esteille ja muutenkin tommoset pikkasen hienommat sitte kisoihin :)

Toinen liina tuli tarpeeseen.
Taavin
Even

Wallen

 Tää oli ihan heräteostos :) Katoin sillo kesän alussa jo sitä seepra loimea et tommonen ois kiva Taaville nii nyt sain sitte hupun (:
 Taaville ja Wallelle ostettiin molemmille omat purkit tämmöstä luonnonmukaista seosta joka avaa hengitysteitä ja poistaa limaa. Kuuri kestää kuukauden ja oikeestaan Taavi sai juuri syötyö ton :)

 Sukat oli ostoslistalla ja lyhyempi vartiset on Lotan ja toiset sitten mun. Oon tykänny näistä paljon kun on aika paksut nii sitten talvella on lämpöset ja jos vähän kastuu tai muuta nii ei ainakaan mulla muutu koppuraiseksi.
Tätä jodigeeliä en ostanut vaan voitin sen yhdestä onnenpyöräjutusta :)

Nuo yllä olevat oli siis stadikalta ja yksi päivä käytiin mikkelissä agrissa niin sieltä mukaan tuli vähän talvikampetta (:

Tää oli iha heräteostos kun maksoi vaan 5 euroa niin oli pakko. Ja koska oon pitkään haaveillut, että meijän "kisaväri" ois tämmönen tummansininen :)

 Vanhan talvikengät oli jo niin puhki ja ei oikeen enään lämpimät niin nää on kätevät kun on vetskari eikä nauhoja :)


Talvitakki oli yksi asia joka oli pakko ostaa koska mulla ei kunnollista ollut. Äiti oli pari viikkoa ennen ostanut tämmöisen itelleen ja aatteli että sopisi mulle hyvin. Tykkään tosta kun on aika yksinkertaisen nököinen ja pitkä joka on plussaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti